thenewfathers4justicenederland

ouderverstoting

f4j2NL

Na (echt)scheiding leven in Nederland 565.000 kinderen buitengesloten van hun vaders en de helft van hun familie. Elke dag komen daar 85 nieuwe kinderen bij. Door toedoen van familierechtbanken en adviserende kinderbescherming moeten honderdduizenden kinderen in eenzaamheid en isolement opgroeien en zijn daardoor extra kwetsbaar voor verwaarlozing en kindermishandeling.

The New Fathers 4 Justice Nederland komt op voor de Nederlandse kinderen en kleinkinderen die hierdoor getroffen worden en is een beweging voor kinder- en mensenrechten van kinderen, kleinkinderen, vaders, moeders, nieuwe partners, opa’s, oma’s en supporters. Zij eist hervorming van het inhumane Nederlandse familierecht.

The New Fathers 4 Justice Nederland voert daartoe een geweldloze campagne van burgerlijke ongehoorzaamheid voor gelijkwaardig ouderschap na (echt)scheiding en voor gelijkheid, rechtvaardigheid, waarheid en openbaarheid in het familierecht.

Ik mag  bekend maken dat “Voor Ouders Door Ouders afd.ZH”gaat samenwerken met TheNewfathers4justice NL.Dat betekent dat we gebruik gaan maken van elkaars kennis en op deze manier ouder(s) nog beter kunnen bijstaan..We blijven naast elkaar bestaan,maar het is wel belangrijk dat we op veel punten een front vormen..

10 reacties op “

  1. joepzander
    10 juni 2013

    Ha, ik kreeg net een berichtje van iemand over jullie bestaan. Veel succes gewenst!!

    • berrevoets
      10 juni 2013

      Dank u wel wij gaan zeker onze best doen wij hebben u ook gevolgd en op dit moment hebben wij het druk met het bouwen van deze site en om nederland kennis met ons te laten maken

  2. Wanda van de Bovenkamp
    28 februari 2014

    Top!! Heel veel succes gewenst. Warme groet, Wanda vd Bovenkamp

  3. Henrik
    2 maart 2014

    we moeten de handen ineen slaan,eendracht maakt macht

  4. René & Linda Douma
    19 maart 2015

    Samenwerken is natuurlijk een prima initiatief. Echter dient de Wet aangepast te worden zodat het dit soort “moeders” onmogelijk gemaakt wordt om hun kinderen nog langer te gebruiken als wapen tegen hun vader. Rechters moeten de mogelijkheid krijgen om direct en hard in te grijpen tegen de onwelwillende verzorgende ouder (lees: moeders!). Vaders krijgen in dit land levenslang terwijl loeders van moeders overal mee wegkomen…
    Mocht de niet meewerkende verzorgende ouder de vader zijn dan geldt uiteraard dezelfde aanpak. Keihard optreden! Dit is en blijft één van de grootste misstanden in dit zogenaamde ‘sociale’ land…..

    • theo vulders
      22 oktober 2015

      ben het helemaal eens met jullie ! ik ben zo’n getroffen vader , heb nu al 6 maanden mijn 2 dochters niet gezien . allemaal door toedoen van mijn ex (loeder) vertelt leugens en komt er ook nog mee weg ?

      • postma s
        25 juni 2016

        ik ken dat probleem ik al een jaar niet.zelfs in de rechtszaal lieget ze en haar advocate bij ons vaders is het meineed bij moeders een schouderklopje.het ergste is dat mijn ex die eerst een geweldige moeder was nu mijn dochter leert te zeggen dat ik niet van haar hou etc waar jeugdzorg medewerker bij was uiteraard doet jeugdzorg niets..!! blijf strijden voor je kids en veel sterkte toegewenst

      • René Douma
        17 november 2016

        Hallo Theo,

        Wat vreselijk om dit te moeten lezen. Wat zal je er kapot van zijn.
        Al die onrechtvaardigheid. De bureaucratie en de muren waar je tegenaan loopt.
        Niemand die je kan/wil helpen. En dat loeder komt inderdaad overal gewoon mee weg… Geen overheid, geen politie, geen rechters die ons vader laten zijn!
        Walgelijk.
        Je ex, en waarschijnlijk een aantal mensen om haar heen, zitten opgesloten in een haar tunnelvisie. Door haar eigen problemen op jou te projecteren hoeft zij niet naar zichzelf te kijken en aan haar problemen te werken. In plaats daarvan maakt zij jou zwart…om de aandacht van haar af te leiden. Het is een bekend patroon in vechtscheidingen. Helaas…
        Wat zouden we stappen kunnen maken als mensen in de directe omgeving van jouw ex haar op haar gedrag zouden aanspreken en zouden ingrijpen. Jammer genoeg laten deze mensen vaak hun oren hangen naar zo’n loeder en het gevolg is dat zo’n loeder zich alleen maar gesterkt voelt.
        Ik zie mijn dochters, Sanne en Lisa, al 12 jaar niet meer…
        Bereid je dus voor op een lange, lange strijd/weg.
        Maar blijf voor ze vechten! Blijf sterk en blijf geloven….
        Eens zullen wij vaders ‘gelijk’ gaan krijgen en zal ons allergrootste verdriet en de onmenselijke leegte weer gevuld gaan worden met vreugde door het herstel van contact met onze kinderen.
        Ik zou je willen aanraden je te melden bij het VKC. (Vader Kennis Centrum)
        In tegenstelling tot allerlei andere instanties kunnen zij echt iets voor ons gaan betekenen. Het VKC kan en mag je heel serieus noemen.
        Mocht je vragen hebben mag je altijd contact met mij opnemen.
        Relisa.douma@kpnmail.nl
        Door te praten en te delen komen we samen verder……

        En je ex………maak je geen zorgen………die zal ooit zwaar worden gestraft!

        René

  5. postma s
    25 juni 2016

    eindelijk hulp vaders..ik voer al 2 en een half jaar strijd tegen jeugdzorg etc na opzettelijk te zijn aangereden met mijn oudste dochter en zou zeer graag jullie hulp willen…!!! voor mijn kinderen familie en mezelf.hoe kan ik dat het beste doen en waar of hoe kan ik me bij jullie aanmelden thanks in advance

  6. Bart Lahnstein
    23 november 2016

    Goed initiatief!

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 30 mei 2013 door .

Navigatie

